Kako smo prišli do oglaševanja (ne)hrane

Kako smo prišli do oglaševanja (ne)hrane
Kako smo prišli do oglaševanja (ne)hrane
  13.04.2017  |  22:00
Čas branja: 8 min
Porabnik se danes nezavedno prehranjuje predvsem na podlagi oglaševalskih informacij, česar ne morejo spremeniti niti spodbujanje prehranskih tradicij niti opozorila medicinsko-prehranske stroke, kaj naj bi človek jedel za zdravje in česa ne.
Celotni članek je na voljo le naročnikom

Postanite naročnik, če pa naročniško uporabniško ime že imate, se prijavite.


Novosti
Novosti Kdo bo Moj zdravnik 2019? Glasujte zanj!

Revija Viva letos že 23. leto zapored organizira glasovanje v akciji Moj zdravnik, v kateri bralci izbirajo najsrčnejše zdravnice in...

Slovenija
Slovenija Sedenje ubija

Raziskave kažejo nedvomno povezavo med sedečim življenjskim slogom in srčno-presnovnimi tveganji. Dolgotrajno in čezmerno sedenje...

Slovenija
Slovenija (intervju) Bomo uredili državo ali bomo še naprej zbirali zamaške?

Z igralcem Prešernovega gledališča Kranj Borutom Veselkom se je nemogoče zaplesti v površinski in preprost pogovor, saj te njegova...

Slovenija
Slovenija Zdravstvene koristi omega 3

N-3 maščobne kisline, bolj znane kot omega 3 maščobne kisline, so v človeški prehrani izjemno pomembne, saj so sestavine celičnih...

Slovenija
Slovenija Žile nam bodo hvaležne za vadbo mimogrede

»Mislim, da težava ni toliko v sedenju kot v negibanju,« meni prof. dr. Aleš Blinc, predstojnik kliničnega oddelka za žilne bolezni v...

Slovenija
Slovenija Več kot sedim, bolj sem lačen!

Pri sedenju se zmanjša aktivnost encima (lipoproteinske lipaze) v mišicah, ki je vpleten v pospešeno odstranjevaje maščobe iz krvi....

Slovenija
Slovenija Za gibanje bo hvaležna tudi duša

Telesna dejavnost ni dobra le za naše telo, temveč pozitivno vpliva tudi na naše počutje in nekatere psihične funkcije. Ameriško...